Crutoane din pâine integrală – simple şi cu usturoi

0

Crutoanele din pâine integrală pot fi consumate cu orice supă, acestea fiind foarte bogate în fibre, vitamine din complexul B şi minerale. Totuşi, acestea sunt bogate în calorii şi nu trebuie consumate în cantitate mare (o felie de pâine integrală făcută crutoane este de ajuns la o masă).

Timp de execuţie 20 – 25 minute
Complexitate redusă
Valori nutritive/porţie
Calorii
91
Glucide
10 g
Proteine
3 g
Lipide
4 g
Valorile prezente în tabel sunt orientative

Ingrediente pentru patru porţii
– patru felii de pâine integrală – 100 grame (eu prefer Grâu întreg de la Vel Pitar – normală nu toast);
– 15 ml ulei de măsline;
– 3 caţei de usturoi;
– opţional mai puteţi adăuga piper şi boia de ardei iute sau dulce.
crutoane din paine integralaMod de preparare
Într-un vas mic cu capac se pun 15 ml ulei de măsline. Se pisează usturoiul, se presară puţină sare şi una-două linguri de apă (se amesteca bine).

Se taie în bucăţi aproximativ egale cele patru felii de pâine integrală, se adaugă peste ulei, se pune capacul şi se agită energic.

După ce a fost absorbit uleiul, trebuie sa luaţi jumătate din cantitatea prezenta în vas şi să o aşezaţi pe tava pentru cuptor care a fost căptuşită în prealabil cu hârtie de copt.

Peste bucăţile rămase se pune lichidul din vasul cu usturoi, se agită bine, se aşează uniform în tava şi se bagă în cuptorul preincălzit la 175-180° C. Usturoiul pisat rămas în vas se poate adăuga în supa de roşii cu crutoane.

Crutoanele simple trebuie scoase din cuptor după 10-12 minute iar cele cu usturoi după aproximativ 15-18 minute.

Print Friendly

Informațiile prezente pe această pagină, inclusiv cele din comentarii, au caracter informativ și nu înlocuiesc consultul medical de specialitate. Nu vă fundamentați acțiunea sau lipsa de acțiune doar pe baza acestora. Trebuie să consultați medicul specialist cu privire la orice problemă sau informație referitoare la sănătatea și bunăstarea dumneavoastră.

Niciun comentariu

Spune-ți părerea

Abonează-te la Newsletter pentru a nu rata ultimele articole publicate pe CeSăMâncăm.ro

Introduceţi adresa de e-mail

Adresa de e-mail trebuie confirmată! Veți primi un e-mail de activare de la FeedBurner Email Subscriptions.

and last modified on December 1st, 2014 at 11:31,